Comitè de Medi Ambient dels Clubs Rotaris

jueves, 26 de septiembre de 2024

hir es van reunir els representants del comitè de medi ambient de diversos clubs rotaris per impulsar noves iniciatives sostenibles.

Vam comptar amb la presència i participació dels Rotary Costa Brava, Ripollès, Girona, Olot, Lloret de Mar, Banyoles, Blanes i Roses-Empuriabrava, així com el Districte 2202 i el Districte Rotaract.

Aquesta trobada va ser una oportunitat per coordinar esforços i compartir idees sobre les iniciatives mediambientals en curs i futures. Durant la reunió, es van discutir projectes enfocats en la sostenibilitat, la conservació dels recursos naturals i la sensibilització sobre la importància de protegir el medi ambient. El compromís compartit per tots els clubs va ser clar: continuar treballant per un futur més verd i sostenible a les nostres comunitats locals i globals.

Aquest tipus de trobades reforcen la col·laboració entre els clubs rotaris i posen de manifest el paper clau que el Rotary té en la lluita per la protecció del nostre planeta.